Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lysypac | użytkownik

imię i nazwiskoMichał adres zarejestrowany02.06.2008 @19:40:25 ostatnio na stronie14.09.2015 @22:23:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty97 komentarze1401 posty na forum0

komputer / sprzęt
co pod reka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~vandal1125    26.03.2014 @23:23:15
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    24.06.2012 @11:44:49
Nie przesadzaj, zwykly hdr
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    01.04.2012 @02:49:48
Podobnie
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    24.07.2011 @05:43:31
DZIEKI SYNY O CHYBA 3 JAKI PODOBA SIEM
Stokrotka jest watkiem przewodnim

_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    24.02.2011 @20:12:22
A Ty kiedy sie do roboty wezmiesz ?
_______
ęce pęce sobie krencę
~HAUVA    13.07.2010 @16:31:32
Tak wiem .Pomyliłem się przy opisie.To oczywiście katedra w Elblągu.
Pozdrawiam
~czarna90    13.05.2010 @17:21:22
jakoś ostatnio brak weny
_______
zamiast komentować profil,zajrzyj do galerii
~komera1    19.04.2010 @22:03:43
tez tak myślałam, ale bez brzegu lipa :D
_______
...w pogoni za lepszym jutrem...
~vandal1125    16.03.2010 @09:49:58
Czyli co?
_______
ęce pęce sobie krencę
~martita1    05.02.2010 @21:11:45
ładne te Twoje fotyy ;D:D;p
~vandal1125    19.01.2010 @12:02:42
I zaszalałes
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    13.12.2009 @10:34:08
zdjecie albo grafike nie poddawaj sie synu
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    12.12.2009 @22:40:02
daj cos
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    17.11.2009 @17:42:06
Synu cos sie ocigasz dajesz dajesz
_______
ęce pęce sobie krencę
~drara    17.11.2009 @15:24:52
~vandal1125    10.11.2009 @08:33:48
no tak tam michale orginalne zdjecia twe sa
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    22.08.2009 @14:18:34
A no jak nie ja ale juz nastepne bede typowy Ja bluhhhahahahahaaaaaaa
_______
ęce pęce sobie krencę
~drara    13.08.2009 @13:42:14
~vandal1125    12.08.2009 @20:48:48
Bo dobre jaja nie sa zle a pozatym zeby pokazac wasz ruch a moj bez ruch
_______
ęce pęce sobie krencę
~ucha    30.07.2009 @20:26:13
dzięki
_______
koleżanki i koledzy zapraszam do pogłębiania mojej wiedzy
/proszę o komentarze
~drara    28.07.2009 @16:44:16
cham :D
~vandal1125    22.07.2009 @16:13:28
Krzywizna nie prostowana specjalnie mila dodac dynamiki ale widze ze experyment sie nie udał
_______
ęce pęce sobie krencę
~vandal1125    13.07.2009 @07:50:19
Dzieje sie ?? i dobrze
_______
ęce pęce sobie krencę
~ucha    12.07.2009 @22:56:40
pozdrawiam
_______
koleżanki i koledzy zapraszam do pogłębiania mojej wiedzy
/proszę o komentarze
~vandal1125    04.07.2009 @18:39:02
zdjecie moze i tragiczne ale zato autor tragikomiczny
_______
ęce pęce sobie krencę
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt